f

22. april 2013

Papirdesign has its first BLOG-HOP

For å kickstarte våren og feire vårt DESIGNTEAM med gode gamle og nye designere, steller vi nå i stand en BLOG-HOP! Vi håper virkelig at dere har lyst til å komme på besøk hos de ulike Papirdesign-jentene; vi lover tonnevis med INSPIRASJON og også muligheten til å vinne PREMIER

Vår talentfulle Ulrika har laget en skisse for anledningen, og vi har alle løst den på vår unike måte. KOM OG SE<3 o:p="">
-------
Slik fungerer hopp’en:
Besøk hver Papirdesign-jente og følg instruksene der. Til slutt kommenterer du på Papirdesign-bloggen om at du har gjennomført runden din. Du har nemlig også mulighet til å vinne en liten premie hos hver enkelt i Design Teamet ;) Så ikke glem noen av oss :) For å bli med i trekningen av hovedpremien må du også ha lagt deg til som følger i Papirdesign-bloggen. Har du ikke egen blogg, kan du jo like oss på Facebook


Det trekkes en vinner av hoppen 17 Mai, så da må du iallefall komme tilbake og sjekke om du har vunnet ;) Har du i tillegg delt i din egen blogg eller på Facebook om Papirdesign sin blog hop har du en ekstra sjanse om å vinne en premie ;)



To celebrate spring, and our fantastic DESIGN-TEAM we’re throwing a BLOG-HOP
Visit the Papirdesign-team, and get tons of INSPIRATION and a chance to win PRIZES!
We've all been working with the same sketch, made specially for us by our talented Ulrika.

This blog-hop is open internationally! So everyone can join! Fun right!!

This is how it works: 

Visit all members of the Design Team. Follow the instructions on each blog. You will have the chance to win a little prize in each of the Design Teams blog. So be sure to visit us all♥ When you have finished the blog hop, you will end up at Papirdesign's blog. Leave a little comment there confirming you have visited the whole Design Team. Also become a follower of Papirdesign's blog or if you do not have a blog, like Papirdesign on Facebook
Then you have the chance to win an enourmous prize :) (picture at the bottom of this post)

The winner will be announced May17th - so be sure to check back at Papirdesign's blog. You might be the lucky winner ♥ Also if you share in your blog or on Facebook about the Papirdesign Blog Hop -> you get an extra chance to win a prize. Whohoo lot's of chances to win prizes! 



Her er den vakre skissen Ulrika laget til oss.
Here is the wonderful sketch Ulrika made for us: 

---
Slik har jeg løst skissen/ This is how I solved it:

Jeg har snudd den slik at det passet bildet mitt bedre. Jeg digger skissen Ulrika har laget til oss.
I have just turned the sketch, but must say I love the sketch Ulrika has made for us. It was so fun to play with it♥ It had all the elements and layers I love to work with♥
 Ser du glitteret? Jeg har brukt en blanding av Tar Gel og hvit akryl maling. Som jeg så har i tynne stråler fordelt som en ramme rundt papirene. Mens det enda var vått strødde jeg på Distress Stickles dry glitter.


 Do you see the glitter? I have used Tar Gel and white paint, and drizzled the paint on. Then while it was wet I have sprinkled Distress Stickles dry glitter on top ;) 

Produkter brukt/ Product's used:
Mønsterark/ Patterned Papers:
PD 13747 Små Fugler
PD 12652 Til deg...
PD 12699 Strie
PD 11581 Roser er røde...
PD 13744 Pip pip
PD 13740 Fuglekvitter
PD 13746 Rosa Pioner
PD 12701 Dongeri
Pynt og lim/ Embellishments and glue: 
Båndpakke - Hvit
Klistermerke bokstaver - Baby rosa
Chipboard - Jente
Chipboard Stjerner - Lollipop og Drøm
Halvperler - Rosa
PD 3D Limputer
Her er premien du kan vinne hos meg/This is what you can win at my blog:


-en kommentar er et lodd
-legg deg til som følger er et lodd
-Lik Linns Fristed-Art and Soul på Facebook= 1 lodd.

Leave a comment. 1 comment gives 1 Ticket.
Become a follower this will also give a ticket.
like my page on FB - another ticket. 

Og her er den gigantiske premien fra Papirdesign! 
Du må jo bare være med sant!!





Here is the enormous prize from Papirdesign! I mean look at this! You got to join this blog hop, right?!!! 

--
HAPPY HOPP! 



90 kommentarer:

  1. For en nydelig LO du har laget Linn....rett og slett vakker...sukk :)

    SvarSlett
  2. Väldigt snygg design! Och det är klart man vill vara med i hoppen. Ni är alla jätteduktiga!

    SvarSlett
  3. ååååhhhh, Linn, denne var rett og slett vakker <3 <3 <3
    klem pia

    SvarSlett
  4. Nydelig!
    Lekker detalj på kantene.
    Lærer noe nytt hver dag!

    SvarSlett
  5. Hi Linn! I am so happy to have found your blog! I am a follower now! I just had a look and I was blown away!! You are so creative! I just loooved your tags!!!xx TFS!

    SvarSlett
  6. Så nydelig denne var, med herlige sarte farger.

    SvarSlett
  7. Oi, wow Linn! Denne var utrulig nydelig! *sukk*! Kan eg lifte?

    Lagt meg til som følger og "hopper" vidare;-)

    SvarSlett
  8. For et vakkert LO! Nydelig pyntet! Liker så godt de "henge" perlene og bokstavbord. Vakkert!

    SvarSlett
  9. Nyydelig layout!! Sart og vakker!! :)

    SvarSlett
  10. Åh..denne loen var lekker!
    Jeg hopper videre...

    SvarSlett
  11. this is just so pretty,I love the glitter..it reminds me of snow,kind of looks like everything is frosted! what a great effect! thank you for sharing!

    SvarSlett
  12. WoW! Denne var vakker!
    Rett og slett bare utrolig vakker! <3

    Jeg har lagt meg til som følger :)
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  13. Nyyydelig LO! Stilig med glitteret!

    SvarSlett
  14. Super nydeligt layout.

    SvarSlett
  15. nydelig! likte måten du har løst oppgava på :)

    SvarSlett
  16. Soo beautiful! Love this. hugs

    SvarSlett
  17. Åh, så flott LO! Alle de nydelige papirene er så flotte, og det hjemmelaga glitteret ditt ble bare megatøft!!

    Klemmer, Randi WS

    SvarSlett
  18. Wow, amazing work! I love it.

    SvarSlett
  19. Wow, amazing Layout!
    I am a follower № 80 now :)

    SvarSlett
  20. Så mydelig Lo Linn:O)hopper videre jeg nå :O)

    SvarSlett
  21. Smukt LO, jeg kendte ikke din blog, men det gør jeg nu, er lige blevet følger. knus morkaren.

    SvarSlett
  22. I really like this... I love what you did with the paint and the glitter. I like the little sunburst I guess you would call it on the background... Is that gesso, mask and ink/mist? Very cool!

    SvarSlett
  23. Fin layout! Är följare och hoppas på tur.

    SvarSlett
  24. Its beautiful layout. I exploerd and found some fabuous layouts and color combo is awesome. Loveing to follow your blog. Thanks for sharing.

    Hugs

    SvarSlett
  25. Så fin LO! Lekkert med alle de forskjellige mønsterpapirene :)
    Klem, Jorunn

    SvarSlett
  26. Flott LO! Artig å se hvor forskjellig dere løser skissen ;o). Lagt meg til som følger hos deg!

    SvarSlett
  27. nydelig LO! :) Prøvde å legge meg til som følger, men fikk feilmelding. Prøver igjen seinere :) Hopper videre til nestemann på lista så lenge. Ønsker deg en fin kveld :)

    SvarSlett
  28. Hei! Skissa er bare så fin og Lo'en din er superherlig!! Det er så mange fine detaljer at jeg nesten ikke blir ferdig med å se på den:) Da har du fått en ny følger ;)
    klem

    SvarSlett
  29. Herlig - for en variasjon du klarer å kreere - fra de knallsterke, fargerike, til de duse og romantiske:)

    SvarSlett
  30. Denne var nydelig!!! Så søt og herlige farger :) Legger meg gjerne til som følger. Så husker jeg å titte innom for å se mer :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  31. Verkligen snyggt! Gillar färgerna, och hur snyggt som helst det du har gjort med kanterna! Gillar på FB och följer din sida!

    SvarSlett
  32. Verkligen snyggt! Gillar färgerna, och hur snyggt som helst det du har gjort med kanterna! Gillar på FB och följer din sida!

    SvarSlett
  33. Very interesting page! I like your style, thanks for the blog hop acquaintance!

    SvarSlett
  34. What a stunning page!! Love the glitter and the soft colors!!

    SvarSlett
  35. Nydelig LO! Og for ett fantastisk flott bilde du har scrappet! En søt og tankefull jente! Du har virkelig fanget stemningen i bildet med denne LOen! Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  36. Hej!

    Jag är ny följare på bloggen och har nyss upptäckt härliga Papirdesign! Din LO är en av favoriterna hittills för att jag gillar rosa! Men alla alster är faktiskt jättefina...
    Deltar gärna i bloghoppen!

    Charlotta

    SvarSlett
  37. Kjære Linn! For en søt LO du har laget. Du har alltid så spennende detaljer! Jeg er jo allerede følger av bloggen din, men nå har jeg også lagt meg til som følger på FB siden. Jeg deltar gjerne på bloghoppen :)
    Stor Anneliklæm :)

    SvarSlett
  38. This turned out so beautiful and girly. I really love your use of colours and layering!

    SvarSlett
  39. Oh, it's so beautiful layout!

    SvarSlett
  40. What fabulous texture and love the touch of glittery beauty!

    SvarSlett
  41. Virkelig nydelig LO du har laget! Elsker fargene og det sarte uttrykket!

    Takk for muligheten med bloghop og candy. Har lagt meg til som følger og kommenterer nå her. Prøvde å søke opp siden din på Facebook, men fant den desverre ikke. Får ikke linken din til å fungere på denne PC'n, men jeg prøver igjen senere. :)

    SvarSlett
  42. Vakkert og stilfullt som alltid Linn! Elsker stilen din.

    SvarSlett
  43. Sier som Anneli,- -vakkert og stilfult!
    Er følger og hopper videre :-)
    -Helle-

    SvarSlett
  44. Pst :-)
    Liker deg på FB også...
    -Helle-

    SvarSlett
  45. Flott LO og knallstilig løsning av skissen. Lagt meg til som følger her i bloggen din.

    SvarSlett
  46. A soft and pretty page, with lovely textures. I'm now a follower :)

    SvarSlett
  47. A soft and pretty page, with lovely textures. I'm now a follower :)

    SvarSlett
  48. Lovely layout with many fine effects. I'm now a follower - have a nice day :-)

    SvarSlett
  49. Vakker LO! Fryd for øyet. Lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  50. Nydelige jenta og fantastisk fin LO.
    Lenge siden jeg har sett noe du har laget nå, men like vakkert som alltid.

    SvarSlett
  51. Rosa er jo en helt fantastsik farge å scrappe i, kjempefin LO :)

    SvarSlett
  52. Jag älskar hur du fått till lagren, med alla detaljer och sedan med acryl som du målat lite här och där! Den tjejen måste vara glad över denna LO.
    Är nu följare

    SvarSlett
  53. Søt LO du har laget :)
    Ny følger hos deg er jeg blitt, og nå hopper jeg videre >>>>>>>>>>
    :)

    SvarSlett
  54. Wow....

    Du skrev fantastisk som tittel
    Denne var FANTASTISK!!
    Legger meg til som følger og hopper videre.
    Hopp hopp

    SvarSlett
  55. I am already a follower (blog and FB-as Ren Mere).Nice layout.

    SvarSlett
  56. Pretty page!! LOVE the pink!!

    SvarSlett
  57. Vackert & inspirerande! Älskar rosa!

    Jag följer nu din fina blogg!

    SvarSlett
  58. Gillar även din Facebooksida nu :-)

    SvarSlett
  59. For ein lekker LO. Flott med det glitteret.

    SvarSlett
  60. Dere er bare så flinke alle sammen, kjempe inspirerende. Har lagt meg til som følger og hopper videre!

    SvarSlett
  61. Den er bare så nydelig.. Elsker det bilde av Mia.. Stolt av deg jeg ♥♥♥

    Jeg er følger av bloggen din og facebook siden din ♥

    SvarSlett
  62. Helt underbar Lo Med alla fina detaljer

    SvarSlett
  63. SÅ sødt og sart.. Det kan jeg lide...
    Jeg følger dig.

    SvarSlett
  64. Wow,dette var skjønt!Bilde,papirer og pynt..helt nydelig...
    2 lodd på meg,for kommentar og følger(har ikke fb..)

    Klem,Lindamor

    SvarSlett
  65. For en herlig Lo, liker farge material valg ja rett og slett alt.
    Har også lagt meg til som følger
    klem Gro

    SvarSlett
  66. Adore what you did with the Tar Gel!!!

    SvarSlett
  67. Vakker layout :)
    Har lagt meg til som følger og hopper videre!

    SvarSlett
  68. Nydelig LO.
    Har lagt meg til som følger og hopper nå videre :)

    SvarSlett
  69. For en flott LO i nydelige farger og masse fine detajer! Gleder meg til å følge deg videre! Krysser fingrene for den fine candyen din (som jeg syntes hadde vært topp å vinne siden jeg akkurat har fått en liten jente og er veldig i rosa-humør for tiden) og hopper videre!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  70. Og følger deg forresten også videre på facebook!

    Klem igjen :)

    SvarSlett
  71. Hærlig side, digg rosa nyanser! Følger deg både her og der;)
    Ha en fin fin lørdags kveld:)

    SvarSlett
  72. Nydelig, rett og slett!!!

    SvarSlett
  73. Lekker LO!! :) Har lagt meg til som følger, og hopper videre!

    SvarSlett
  74. Fantastisk flott LO. Så mange fine detaljer og nydelige farger. :-)

    SvarSlett
  75. Lekker Lo i flotte farger.
    Mange herlige detaljer.
    Har lagt meg til som følger av bloggen din.
    Klem Linda :)

    SvarSlett
  76. Nydelig LO :-)
    Lagt meg til som følger her og på fb.. Så hopper jeg videre.

    SvarSlett
  77. Flott LO!

    Jeg liker fb-siden din, følger bloggen og hopper videre :)

    SvarSlett
  78. Nydelig Lo i nydelige farger :) Har lagt meg til som følger, og ser fram til å komme tilbake å få inspirasjon.

    SvarSlett
  79. Du lager jo kunstverk, Linn!! Er nå blitt en følger, har akkurat oppretta meg en blogg, og gleder meg til å følge denne!!:D

    SvarSlett
  80. Heihei.. inne og hopper litt hos deg også :) Utrolig skjønn Lo du har laget i vakre rosa farver ::):) Takker for inspirasjon og hopper videre :)

    SvarSlett
  81. Nydelig side!! Digger stilen din altså!

    Jeg er så klart følger av bloggen din, og har likt facebooksiden din :-)

    Klem Stine

    SvarSlett
  82. Mysig LO! Älskar färgerna :)

    Piglet
    http://pysselsystrarna.se

    SvarSlett

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...